سئو چیست؟ سئو سایت به زبان ساده 1402 دی ام روم

سئو چیست؟ سئو سایت به زبان ساده 1402 دی ام روم

Snippet به یک نتیجه منفرد از بین نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود و بطور کلی شامل یک عنوان، URL و توصیف از صفحه (Description) است. گوگل URL را به رنگ مشکی و در خط اول، عنوان را به رنگ آبی و در خط دوم و توضیحات متا را، که گویای موضوع صفحه است، زیر عنوان نشان می‌دهد. محتوای Snippet با بخش‌هایی از جستجوی کاربران مطابقت داشته و آن‌ها می‌توانند کلمات کلیدی که جستجو کردند را در توصیف آن، بصورت پر‌رنگ شده ملاحظه کنند.

استفاده از محتوای بصری در کنار نوشتاری

تنها چیزی که نیاز دارید یک ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک (مانند LinkMiner) است که به شما کمک می کند بک لینک های رقبای خود را پیدا کنید. همانطور که قبلا در بخش PageRank توضیح دادیم، صفحاتی که بک لینک های باکیفیتی دارند، link equity بیشتری را به صفحه گیرنده لینک شده ارسال می کنند. هر گونه تلاش آشکار برای دستکاری انکرتکست بک لینک های شما ممکن است توسط گوگل شناسایی شده و در نتیجه با جریمه رو به رو شوید. (اطلاعات بیشتر در مورد جریمه های گوگل را در مطلب پنالتی گوگل بخوانید). این موضوع بدان معنا نیست که شما باید به هر قیمتی سعی کنید لینک هایی با متن انکر تکست حاوی کلمات کلیدی کسب کنید.

چگونه وب سایتم را در Knowledge Graph نمایش دهم؟

بینگ هم با کپی برداری از گوگل، الگوریتمی سازگار با تلفن های همراه ایجاد کرد. در سال 2003 گوگل اولین الگوریتم آپدیت خود را با نام بوستون عرضه کرد. این آمار عالی است؛ یعنی ماهانه 8000 نفر قصد خرید موبایل دارند و در اینترنت به دنبال جایی برای خرید موبایل می‌گردند.

همچنین، با استفاده از این ویژگی فرصتی برای درک محتوای تصویر توسط موتورهای جستجو ایجاد می‌شود و موتورهای جستجو از این طریق متوجه می‌شوند که محتوای شما درباره چه موضوعی تولید شده است. سئو منفی به مجموع فعالیت هایی گفته می شود که توسط رقبا در کلمات کلیدی پر رقابت به کار برده می شود تا یک وبسایت را در رتبه بندی گوگل پایین بیاورد. همانطور که در بخش Disavow کردن گفته شد، یکی از تکنیک های سئو منفی، درج بک لینک به تعداد بالا و بصورت اسپم برای سایت رقیب است تا با جریمه گوگل مواجه شود.

  • با استفاده از این روش، خیلی سریع نتایج دلخواه در رسیدن به رتبه مطلوب سئو به دست می‌آید.
  • ما به شما کمک خواهیم کرد تا چاله‌ها و موانع مسیر خود را بشناسید، آزمون و خطای کمتری داشته باشید و سریع‌تر به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنید.
  • در بسیاری از حوزه‌های تخصصی، ترافیک واردشده از طریق موبایل بسیار بیشتر از ترافیک واردشده از طریق دسکتاپ است.
  • از دیگر روش‌های رسیدن به نتیجه مطلوب و سئو کردن مناسب برای یک محتوا، استفاده از بهینه سازی تگ‌های عنوان متن است.
  • یک بررسی نشان داده که میانگین Dwell Time برای ده نتیجه اول گوگل 3 دقیقه و 10 ثانیه است.

اگر هر کاری که از دستتان برمی‌آید برای بهینه سازی سایت و ساختن برند خود انجام دهید و محصول یا خدمات با کیفیتی هم داشته باشید، غیرممکن است که گوگل پاداشی را که لایقش هستید، به شما ندهد. این نوع محتوا محتوای اصلی سایتتان است که کلیدواژه‌های اصلی و پول ساز کسب‌وکارتان را هدف قرار می‌دهد. در حققیت این نوع محتوا درموورد محصولات و خدماتی هستند که ما ارائه می‌دهیم.

برای مثال، فرض کنید شما کسب و کاری در زمینه فروش کفش ورزشی زنانه دارید. سئو تکنیکال به دانش بهینه سازی گفته می شود که کمک می کند کرولر های گوگل صفحات شما را راحت تر پیدا کنند، آنها را ایندکس کرده و رتبه های بالاتری در SERP به آن ها اختصاص دهند. دانش نحوه کارکرد خزنده ها، نحوه درخواست کردن و راهنمایی آنها، آشنایی و توانایی ویرایش فایل هایی مانند Robots.txt، اسکیما مارک آپ، بررسی و رفع ایرادات گوگل سرچ کنسول و … را می توان سئو تکنیکال دانست. به مجموعه ای از تکنیک های که مطابق با دستورالعمل های اعلامی گوگل انجام شود، سئو کلاه سفید گفته می شود.

موتورهای جستجو نتایج جستجوی ارگانیک را بر اساس صدها فاکتور رتبه‌بندی مختلف، ارزیابی و سپس جایگاهی به آنها اختصاص می‌دهند. این نتایج به عنوان قابل اعتمادترین و معتبرترین وب سایت ها در نزد گوگل شناخته می‌شوند. از جمله مزیت‌های سئو وبسایت و بهینه‌سازی صفحات، می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که سئو می‌تواند ترافیک مناسبی را برای سایت به همراه داشته باشد. در صورتی که روند بهینه‌سازی صفحات به روش‌های اصولی و مورد تایید موتورهای جستجو ادامه داشته باشد، ترافیک وب‌سایت به طور ماهانه، نمودار رو به رشدی را تجربه خواهد کرد.

برای بهینه ساختن یک وبسایت و رساندن آن به جایگاهی مطلوب، کار‌های بسیاری لازم است انجام گیرد و موارد زیادی وجود دارند که باید رعایت شوند. انجام این کار‌ها و رعایت این موارد بصورت بخش بخش در مقاطع مختلف صورت می‌گیرد. اگر نخواهیم از خدمات مشاوران و مراکز حرفه‌ای در سئو استفاده کنیم، خود باید اول به مشاور و کارشناسی حرفه‌ای تبدیل شویم. در آن صورت، می‌توان عملیات بهینه سازی سایت را در هر مرحله و مقطع بصورت رایگان انجام داد. اما چگونه؟بدست آوردن هر موفقیتی بهایی دارد که افراد موفق آن را پرداخت کرده‌اند. اگر بخواهیم بهای موفقیت کسب و کار دیجیتالمان را با پول نپردازیم، ناگزیر مجبور به صرف منابع دیگری خواهیم بود؛ یعنی انرژی و زمان.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار