افزایش آگاهی از برند، بهبود سئوی سایت، اجرای کمپینهای روابط عمومی و افزایش فروش، مهمترین ارمغان رپورتاژ آگهی برای خرید رپورتاژ شماست. رپورتاژ ادز با تمامی برند های مختلف برای رپورتاژ سایت ارائه خدمت نموده است برخی از برند های مطرح در لیست زیر مشاهده می نمایید که فروش رپورتاژ برای این برند توسط مجموعه رپورتاژ ادز انجام شده است. برای مشاهده نمونه رپورتاژ آگهی می توانید روی تصویر زیر کلیک نمایید. تبلیغات رپورتاژ بهترین روش برای افزایش اعتبار سایت شما نزد موتور های جستجو است. تعداد بک لینکهایی که سایت شما از وبسایتهای دیگر میگیرد اهمیت زیادی برای گوگل دارد.
- در این صورت باید از اصطلاحات تخصصی استفاده کنید و محتوا را به سمتی پیش ببرید که به مخاطب خود نشان دهید این محتوا تخصصی است و ارزش مطالعه دارد.
- بنابراین میتوانید از شعار دادن و ادعاهای کلی فاصله گرفته و ارزش پیشنهادی خود را برای مخاطب (که قرار است مشتری شما شود) دقیقتر و کاملتر و شفافتر توضیح دهید.
- بهتر است تعداد بک لینکها در رپورتاژ بین ۳ تا ۵ لینک دائمی و قوی بوده و در استفاده از آنها اغراق نشود.
- زمانی که شما در این سایت ها اقدام به انتشار رپورتاژ می نمایید، چند تا لینک به سایت شما می بخشد.
- از آنجایی که هماهنگی با وبسایتهای مختلف کاری وقتگیر و دشوار است، پلتفرمهایی جهت انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارد تا به کسبوکارها کمک کنند از وبسایتهای منتشرکننده در حوزههای مختلف و لیست قیمتها باخبر شوند.
تبلیغات در رسانههای اجتماعی باید شامل برچسبهای «تبلیغ» ، «پست اسپانسری» یا «اسپانسر پست» و «پیوند اسپانسری» باشد تا هدف آن مشخص باشد. در رابطه با رپورتاژ آگهی نیز همین امر صدق میکند و مطالب میتوانند در دسته «رپورتاژ آگهی» قرار بگیرند یا اینکه در تیتر، عبارت «[رپورتاژ آگهی]» درج شود. علاوه بر این، در ابتدا یا انتهای متن نیز میتوان به این موضوع اشاره کرد. اگر عنوان بالا را ذکر کرده باشید اما در ادامه رپرتاژ آگهی در خصوص نحوه افزایش آگاهی از برند و عملکرد خارقالعاده شرکت خود در این زمینه صحبت کرده باشید، مطلب شما همانند یک صفحه معرفی محصول به نظر خواهد رسید. در رپورتاژ آگهی به طور معمول، نتایج بدست آمده متناسب با هزینه صرف شده است.
برای این کار باید ۶ مرحله زیر را در نظر داشته باشید که این ۶ مرحله را جداگانه بررسی خواهیم کرد. با بررسی تعریف ارائه شده میدانیم که اگر از رپورتاژ آگهی به شکل درستی استفاده شود میتوان یک شرکت، شخص یا خدماتی را به عنوان یک موضوع ویژه مطرح و تبلیغ کرد. در این مطلب به بررسی رپورتاژ آگهی میپردازیم و آثار آن را بر روی کسب و کار بررسی خواهیم کرد.
شرایط پذیرش رپورتاژ آگهی در میزبان فا مگ
اگر کانال مناسبی برای رپورتاژ انتخاب کنید، میتوانید به راحتی دیده شوید. سایتهایی که بازدید بالایی دارند و شبکههای اجتماعی میتوانند مخاطبان زیادی برای شما دست و پا کنند. با این کار شانس زیادی برای دیده شدن برند، محصول و خدماتتان دارید. یک رپورتاژ آگهی خوب باید درباره خواننده، بیننده یا شنونده باشد. اما باید بدانید با توجه به این موضوع که این سایتها مخاطبان زیادی دارند، معمولا هزینه رپورتاژآگهی کمی بالاست. هزینهای که بایت رپورتاژ آگهی پرداخت میکنید در واقع هزینهای است که برای آینده سایت خود میپردازید و این امر به نوعی روش سرمایهگذاری است.
در ادامه تلاش میکنیم اطلاعات بیشتری را در مورد تولید محتوای رپورتاژ در اختیار شما قرار دهیم. در واقع رپورتاژ آگهی یارپورتاژ خبری یک محتوای تبلیغاتی گزارش گونه است که مدیر سایت و یا برند تجاری برای سایر وب سایتها می فرستد و آنها در قبال دریافت هزینهای این محتوا را در وب سایت خود منتشر می نماید. مرحله آخر بعد از انتشار رپورتاژ آگهی، پیگیری نحوه عملکرد آن با توجه به هدف بازاریابی است. در بازاریابی باید همیشه در حال بهینهسازی فعالیتها باشید و این کار، تنها با تحلیل آمارهای قبلی امکانپذیر خواهد شد. شاخصهای کلیدی عملکرد در تعیین موفقیت یک رپورتاژ آگهی میتواند میزان بازدید مطلب، تعداد نظرات و بازنشرها، تعداد ورودیهای گرفته شده و نرخ تبدیل این ورودیها باشد.
خصوصیات سایت های میزبان رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در ۱۵۰۰ رسانه معتبر تریبون-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک